Verzenden en retourneren

 

Alle ongedragen producten kunnen in de originele verpakking geretourneerd worden.


Houd er rekening mee dat de kosten voor het retourneren voor eigen rekening zijn.
 
  • Je kunt producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Wanneer je items terug stuurt, is het verplicht dat te doen in de originele verpakking. Het item moet ongedragen zijn, maar je mag het item natuurlijk thuis even passen.
     
  • Wanneer wij een item ontvangen wat gedragen of beschadigd is, zullen we de retourzending niet verwerken. Wij accepteren enkel retours die in nieuw staat verkeren: ongedragen, met aangehechte kaartjes, vrij van geurtjes, vlekken etc.

  • Sale Artikelen die met 50% of meer zijn afgeprijsd mogen niet retour.

  • Indien een retour buiten de aangegeven 14 dagen wordt geretourneerd, kunnen we het/de artikel(en) tegenhouden en/of helemaal niet terugbetalen.

  • De consument is wettelijk gezien verantwoordelijk voor een retourzending. Daarom raden we onze klanten aan om de zending te verzekeren met de verzekeringsoptie. Hiermee wordt het aankoopbedrag vergoed door de verzekeringsmaatschappij bij vermissing of beschadiging van het pakket.

  • Wij laten je weten zodra wij je retour hebben ontvangen en gecontroleerd. Als de terugbetaling wordt goedgekeurd, wordt het bedrag binnen 10 werkdagen automatisch teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling verwerkt.

  • Retouren moeten worden verzonden naar het volgende adres: 

    Qizem
    Tijnmuiden 97
    1046 AK Amsterdam
    Nederland


Verzenden 
  • Voor 17.00 uur besteld, is vandaag verzonden met PostNL
  • Vanaf 100 euro verzenden wij de bestelling gratis. Voor bestellingen onder de 100 euro zijn de standaard verzendkosten 4,95.
 
Mocht er iets verkeerd gaan tijdens het bestellen of heb je vragen, neem dan contact met ons op. We helpen je graag vooruit.